Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

οι 7 κλειστοι σταθμοι του ΜΕΤΡΟ και ο υπουργος κ. Μακης Βοριδης

Το σημειωμα γραφηκε σαν σχολιο σε αναρτηση του Alexandros Lavdas στο facebook στις 04-12-2011 στις 12:57 μ.μ.
μεταβαση στην αναρτηση:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=126033014176313&id=718222910

Το σημειωμα αναρτηθηκε στον τοιχο του Γιαννης Λιναρδακης στο facebook στις 05-12-2011 στις03:09 π.μ. 
μεταβαση στην αναρτηση:
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=255028761218819&id=100001894299391

Νομιζω πως η Siemens εχει "ταχα" αποκλεισθει απο τις δημοσιες προμηθειες εξ αιτιας του σκανδαλου και με προφαση την προστασια του δημοσιου συμφεροντος απο προμηθευτη που χρησημοποιει "αθεμητες " η "παρανπμες" πρακτικες ( ο αποκλεισμος μεχρι τον οριστικο δικαστικο η εξωδικαστικο "διακανονισμο" των διαφορων που "αναγκαστικα" απεκαλυφθησαν μετα απο το ΑΥΤΟΚΑΡΦΩΜΑ της Siemens.

Απ' οτι εχει γραφει: λογω του αποκλεισμου της Siemens απο τις δημοσιες προμηθειες δεν εχει εγκατασταθει το συστημα ελεγχου της κυκλοφοριας των συρμων και για τον λογο αυτο δεν μπορουν να χρησημοποιηθουν οι σταθμοι.
επεισης απ' οτι εχει γραφει, αν, εφ' οσον και οποτε παραγγελθει, παραληφθει και εγκατασταθει το συστημα, για να πιστοποιηθει και να τεθει σε εμπορικη λειτουργια χρειαζεται λειτουργικους ελεγχους που η δειαρκεια τους ειναι περιπου εξη μηνες.

Στις δημοσιες δηλωσεις τους οι υπουργοι μας εχουν συνηθισει σε αρλουμπες γιατι να διαφερει ο κ. Βοριδης;;

Απ' οτι εχει γραφει: το συστημα ελεγχου κυκλοφοριας των συρμων της Siemens ειναι ασυμβατο με οποιοδηποτε αλλο συστημα.
1. Ακομη και αν ειναι το καλυτερο και φθηνοτερο:
Εσεις θα επιλεγατε για την επιχειρηση σας να ειναι το νευραλγικωτερο συστημα λειτουργιας και ασφαλειας ενα συστημα που δεν μπορει να συνδυασθει η επεκταθει με αλλο; αρα θα δημιουργουσατε απο μονοι σας μονοπωλιο του προμηθευτη - συντηρητη;
2. Αν τελος παντων ειχατε κανει την παραπανω "στραβη" εις βαρος της επιχειρησης σας αλλα επ' ωφελεια του προμηθευτη, της τσεπης σας προσωπικα, και χαριν των καλων σχεσεων σας με την Γερμανια, δεν θα βαζατε τουλαχιστον, ως ελαχιστη εξασφαλιση, ορο που να υποχερωνει τον προμηθευτη Siemens να συντηρει και επεκτεινει το συστημα ανεξαρτητα απο ενδεχομενες διαμαχες σας με αυτον (τον προμηθευτη);
3. Αν πραγματικα αποβλεπατε στην εξυπηρετηση της πελατειας σας, δεν θα "παραβλεπατε" την διαμαχη προκειμενου να την εξυπηρετησετε και να εισπραξετε τα αμεσα (απο την δραστηριοτητα σας) και εμμεσα (απο την μειωση στα παραπλευρα κοστη - συγκονωνιας, χρονου, κουρασης κοκ) κερδη σας;
και ποια ειναι τελος παντων η εις βαρος του ΜΕΤΡΟ επιδικη διαφορα; ειναι σημαντικα μεγαλυτερη απο την ζημια λογω μη λειτουργιας των σταθμων;
4. Αν ειχατε τα λεφτα για να αγορασετε το συστημα θα "κολουσατε" στην λεπτομερεια του αποκλεισμου η θα βρισκατε τροπο να παρακαμφθει, αφου εχετε ηδη φροντισει με τη αρχικη σας επιλογη του να καταληξετε καποτε οπωσδηποτε σε αυτον; (εγω θα ευρισκα εναν τροπο να παρακαμφθει ο αποκλεισμος, ισως απεσχιζα, προσωρινα, την δραστηριοτητα του ελεγχου κυκλοφοριας και την παραχωρουσα σε τριτη επιχειρηση που να μη δευμευεται απο τον απολκλεισμο της Siemens. δηλαδη αν χαλασει ενα κλιματιστικο η καει μια λαμπα siemens απαγορευεται ο οποιοσδηποτε εργολαβος του ΜΕΤΡΟ να τα αντικαταστησει με αλλο της ιδιας εταιρειας;).

Βαρεθηκα και τους υπουργους και τις διοκησεις των εταιρειων κοινης ωφελειας, και τους συντακτες (ποιοι νομικοι φωστηρες ειναι αραγε και ποσο αμοιβονται;) των δημοσιων συμβασεων, και τις επιτροπες συνταξεως και αξιολογησεως των προσφορων, (ολους νυν και πρωην) .
Ας λενε οτι θελουν και οποιος τους αντεχει ας τους ακουει.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου