Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

αποτροπαιο αναγλυφο; στην οδο Αγιου Κωνσταντινου



το σημειωμα γραφηκε ως σχολια σε αναρτηση του Kostas Stamatis στον τοιχο της ομαδας "Καθε Σαββατο στην Αθηνα". 
.
Kostas Stamatis: Αποτρόπαιο ανάγλυφο . Αγ.Κωνσταντίνου .
12 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 5
.
Maria Makris: πολυ ωραια ληψη!!!!
11 ώρες πριν · Δεν μου αρέσει · 3
.

Γιαννης Λιναρδακης: εγω αυτο το τυχαιο μεταβλητο συνοθυλευμα των φθαρμενων, ξεφτισμενων, ετοιμων να ξεκολλησουν, εφημερων εργων αστικης λαϊκης τεχνης (οπως ειναι οι αφισες) το βρισκω παρα πολυ ενδιαφερον.
κυριως λογω της σχεδον μνημειακα μεγαλης επιφανειας του και του λοξου φωτισμου του (που εκλαμβανω ως μερος της συνθεσεως) που επιτεινη την εντυπωση του εφημερου, ως καποιου πραγματος που προκειται συντομα να χαθει (στο σκοταδι; στην ληθη;)
το βλεπω σαν ενα ευστοχο αν και κακεντρεχες σχολιο για την ελειψη μνημης που συχνα μας χαρακτηριζει
7 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
.
Emmy Rogakou: συμφωνώ με Maria Makris πολύ ωραία λήψη!!!
5 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
.
Katerina Papakonstantinou: Θα μπορούσε να είναι arte povera?
3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
.
Γιαννης Λιναρδακης: Αν η συγκροτηση του δεν ηταν αποτελεσμα τυχης, αν η παραγωγη του οφειλονταν στην προθεση να μεταδοθει συγκεκριμμενο νοημα, οπως αυτο (το νοημα) γινεται τωρα αντιληπτο απο την συνολικη υποσταση του πραγματος θα μπορουσε να ειναι arte povera.
Λειπει, ομως, η προθεση μεταδοσεως του συνολικου νοηματος του πραγματος, η προθεση ηταν να μεταδοθουν τα μηνυματα των αφισων οπως ειδικα διατυπωνονται απο καθε μια χωριστα.
Απ' αυτη την αποψη, εμενα τουλαχιστον μου φαινεται πως μαλλον ειναι ενα προσκαιρο φθαρτο μνημειο της φυσης.
Πριν από 18 λεπτά · Μου αρέσει! · 1
.
συνδεσμος στην αναρτηση  του  Kostas Stamatis  στον τοιχο της ομαδας "Καθε Σαββατο στην Αθηνα":
https://www.facebook.com/groups/107446506033882/permalink/234972456614619/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου