Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

F.A.Q. 08-08.06.2012 ________________________ Ειναι εργο βιτρινας; Αποστερουνται ποροι για αλλα εργα;

οδος Πανεπιστημιου     07.06.2012 13:17
εργω βιτρινα!
F.A.Q. 08 04.06.2012
επισημη ερωτηση:
Ειναι εργο βιτρινας; Αποστερουνται ποροι για αλλα εργα;
επισημη απαντηση:
Η μεγαλη αυτη παρεμβαση αποβλεπει σε μια ευρυτερη ανασυγκροτηση του κεντρου της Αθηνας που δεν εχει και δεν θα ηθελε να εχει σε καμια περιπτωση το χαρακτηρα εργου βιτρινας. Το εργο θα χρηματοδοτηθει απο ευρωπαϊκοους πορους σχεδιασμενους για μεγαλες ολοκληρωμενες παρεμβασεις, που αποσκοπουν στην βελτιωση της ανταγωνιστικοτητας των πολεων, χωρις να αποστερεησει την πολη απο εργα που εντασσονται σε αλλους οικονομικους προγραμματισμους.
.
1η εναλλακτικη ερωτηση:
Μηπως ειναι εργα βιτρινας; (εννοειται το εργο της "ημιπεζοδρομησης" της οδου Πανεπιστημιου και το εργο του τραμ, γιατι παρεμβασεις οπως οι κυκλοφοριακες αλλαγες στους λοιπους δρομους και η διορθωση της καταστασης της πλατειας Ομονοιας, ειναι ωφελιμες και απαραιτητες).
1η εναλλακτικη απαντηση:
Καθε αλλο!!
Με την "ημιπεζοδρομηση" θα κατεβουν τα ρολα στην πιο κεντρικη βιτρινα της Αθηνας, στην οδο Πανεπιστημιου! Ισως ειναι ομορφα ρολλα, ισως ειναι ακριβα ρολλα, αλλα παντως θα ειναι κλειστα ρολα.
Με την επεκταση του τραμ ως το τερμα Πατησιων (αν, ο μη γενοιτο, πραγματοποιηθει) θα κατεβουν οριστικα τα ρολα και στις βιτρινες της οδου Πατησιων.
Οπως και νάχει το πραγμα, ακομη και αν μονοδρομηθουν οι οδοι Πατησιων και Αχαρνων ως ζευγος οδικων αρτηριων αντιθετης κυκλοφοριας, απο την οδο Αγιου Μελετιου και περα δυσκολα θα αποφευχθει το κυκλοφοριακο χαος μεσα στην Κυψελη.
.
2η εναλλακτικη ερωτηση:
Η χρηματοδοτηση του εργου θα γινει απο αστειρευτους δωρεαν ευρωπαϊκους πορους, χωρις εθνικη συμμετοχη;
Ποιοι ειναι αυτοι οι σωτηριοι για τις πολεις ευρωπαϊκοι ποροι οι σχεδιασμενοι για μεγαλες ολοκληρωμενες παρεμβασεις, που αποσκοπουν στην βελτιωση της ανταγωνιστικοτητας των πολεων; Εχουν ονομα;
Δηλαδη αν υπαρξει και αλλο προγραμμα μεγαλης ολοκληρωμενης παρεμβασης που θα αποσκοπει στην βελτιωση της ανταγωνιστικοτητας της Αθηνας ή του Πειραια, θα υπαρχουν και για εκεινο αστειρευτοι δωρεαν ευρωπαϊκοι ποροι χωρις εθνικη συμμετοχη;
Αν ειναι ετσι τι περιμενει το Ελληνικο κρατος; Γιατι δεν εχουν ηδη προγραμματισθει ολες οι παρεμβασεις που θα αυξησουν την ανταγωνιστικοτητα της Αθηνας, του Πειραια και ολων των αλλων επιλεξιμων πολεων;
Αν, ομως, δεν ειναι ετσι, αν οι ποροι ειναι συγκεκριμμενοι και περιορισμενοι, αν δεν ειναι απολυτως δωρεαν ή αν υπαρχει εθνικη συμμετοχη τοτε ενδεχομενως το εργο να αποστερεησει την πολη απο επωφελη και αποδοτικα εργα.
Υπαρχουν μελετες που να αποδεικνυουν πως η "ημιπεζοδρομηση" της οδου Πανεπιστημιου και η επεκταση του τραμ ως τα Πατησια ειναι η καλυτερη δυνατη επιλογη για την βελτιωση της ανταγωνιστικοτητας της Αθηνας; και μεταξυ ποιων εναλλακτικων προτασεων; Δεν ειναι χρησιμο να το ξερουμε;
2η εναλλακτικη απαντηση:
Οποιος εχει τις ΠΛΗΡΕΙΣ απαντησεις ας τις γραψει (αλλα και ελλειπεις απαντησεις καλες ειναι, μονο που θα προκαλεσουν νεο κυκλο εναλλακτικων ερωτησεων).
.
η F.A.Q. 08 08.06.2012 επεται της F.A.Q. 07 04.06.2012
συνδεσμος στην F.A.Q. 07:
.
Το σημειωμα αυτο αναρτηθηκε στο αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στο facebook την 08.06.2012.
μεταβαση στην αναρτηση:
Το σημειωμα αυτο κοινοποιηθηκε απο το αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στον τοιχο της ομαδας "Καθε Σαββατο στην Αθηνα" στο facebook την 08.06.2012.
μεταβαση στην αναρτηση:
https://www.facebook.com/groups/107446506033882/permalink/236341316477733/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου