Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

F.A.Q. 07-04.06.2012 ________________________ Ειναι δαπανηρο εργο;

Η οδος Πανεπιστημιου απο την γωνια της με την οδο Αμερικης,.
Πληθη ενθουσιωδων αγοραστων συνωθουνται στα ανεπαρκη
πεζοδρομια (στο τμημα πανω απο την οδο  Σινα)
προσπαθωντας να προσεγγισουν τις βιτρινες και τις εισοδους
των πολυαριθμων καταστηματων με τα  εξαιρετικηςποιοτητας
ATM,  τα γλυκακια, τα ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΑ ρουχαλακια και τα
μοναδικα βιβλια (ειδη, ολα, που δεν υπαρχουν στους
μαγαζοτοπους της Αθηναϊκης περιφερειας)

F.A.Q. 07 04.06.2012
επισημη ερωτηση:
Ειναι δαπανηρο εργο;
επισημη απαντηση:
Η αρχιτεκτονικη διαμορφωση του δημοσιου χωρου ειναι επιφανειακο εργο χαμηλου κοστους, περιπου 25 εκ. ευρω. Μεγαλυτερη ειναι η δαπανη για το συγκοινωνιακο εργο του τραμ, η οποια ειναι ανταποδοτικη. Το συνολικο κοστος της παρεμβασης, με το τραμ να φθανει στα Ανω Πατησια, δεν θα ξεπερασει τα 200 εκ. μαζι με το ΦΠΑ, απο το οποιο το μεγαλυτερο μερος ειναι η δαπανη για το τραμ. Το συνολο μπορει να συγκριθει με το κοστος ενος μεγαλου ανισοπεδου κομβου σε αυτοκινητοδρομο.
1η εναλλακτικη ερωτηση:
Λεγεται πως η αρχιτεκτονικη διαμορφωση του δημοσιου χωρου εχει χαμηλο κοστος (25 εκ. ευρω).
Ειναι, αυτο, το συνολικο κοστος αρχιτεκτονικων παρεμβασεων του re-think Athens ή μονο το κοστος "ημιπεζοδρομησεως" της οδου Πανεπιστημιου; Ειναι το κοστος για την οριζομενη ως "πρωτευουσα περιοχη" η περιλαμβανεται και η "ευρεια ζωνη τυπολογικης παρεμβασης";
Δεν ειναι ευλογο να ξερουν οι πολιτες το κοστος ανα αντικειμενο; ("ημιπεζοδρομηση" οδου Πανεπιστημιου, παρεμβαση στην οδο Πατησσων ως την πλατεια Αιγυπτου, παρεμβαση στην λεωφορο Αμαλιας, νεα πλατεια Ομονοιας, κυκλοφοριακες αλλαγες των λοιπων δρομων, μικρες συμληρωματικες παρεμβασεις στην "πρωτευουσα περιοχη" και στην "ευρεια ζωνη τυπολογικης παρεμβασης").
Το ερωτημα εχει πολυ μεγαλη σημασια για να διαχωρισθει το κοστος των ωφελιμων - αναγκαιων απο το κοστος των βλαβερων - αχρηστων παρεμβασεων. (κατα την γνωμη μου η "ημιπεζοδρομιση" της οδου Πανεπιστημιου και η προεκταση του τραμ ειναι βλαβερες παρεμβασεις, ενω αντιθετα παρεμβασεις οπως οι κυκλοφοριακες αλλαγες στους λοιπους δρομους, η διορθωση της καταστασης της πλατειας Ομονοιας, ειναι ωφελιμες και απαραιτητες).
.
2η εναλλακτικη ερωτηση:
Υπαρχει τεχνοοικονομικη μελετη που να αποδεικνυει πως η δαπανη για το τραμ ειναι ανταποδοτικη, οπως γραφεται; (μελετη που να περιλαμβανει εκτος του κοστους κατασκευης και τις ζημιες που εχουν αναφερονται στην F.A.Q. 6);
Μπορει καποιος να μας πληροφορησει αν υπηρχε, τι προεβλεπε και, κυριως, αν επιβεβαιωθηκε απο την οκταετη λειτουργια του,  η τεχοοικονομικη μελετη για το ηδη εν λειτουργια τραμ; (νομιζω πως ειναι και θα ηταν ουτως η αλλως ζημιογονο, χωρις καν παραγωγη κοινωνικου, εστω, εργου ανεξαρτητα απο το σκανδαλο της προσληψεως υπερ-υπεραριθμου προσωπικου).
.
απντηση στις δυο εναλλακτικες ερωτησεις.
Οποιος εχει τις ΠΛΗΡΕΙΣ απαντησεις ας τις γραψει.

.
η F.A.Q. 07 04.06.2012 επεται της F.A.Q. 06 04.06.2012
συνδεσμος στην F.A.Q. 06:
http://jan1448.blogspot.gr/2012/06/f.html
.
Το σημειωμα αυτο αναρτηθηκε στο αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στο facebook την 04.06.2012.
μεταβαση στην αναρτηση:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=343252285747912&set=a.334673279939146.74584.100001894299391&type=3
Το σημειωμα αυτο κοινοποιηθηκε απο το αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στον τοιχο της ομαδας "Καθε Σαββατο στην Αθηνα" στο facebook την 04.06.2012.
μεταβαση στην αναρτηση:
https://www.facebook.com/groups/107446506033882/permalink/234181180027080/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου