πυκνοτατα πληθη καταναλωτων και αλλων χαροκοπων εξω απο το Attica συμπερασμα: η πεζοδρομιση ειναι απαραιτητη προκειμενου να αντιμετωπισθει η δυσκολη κατασταση |
οι φωτογραφιες προερχονται απο τα site:
επισημη ερωτηση:
Τι οφελος θα εχω ως κατοικος / επιχειρηματιας / επισκεπτης
της Αθηνας;
επισημη απαντηση:
Η λειτουργικη και η περιβαλλοντικη ανναγεννηση του κεντρου
θα φωτισει τις σκοτεινες και ανεπιθυμητες πτυχες του. Η Πανεπιστιμιου και η
Ομονοια θα γινουν η πιο ζωντανη γειτονια της πολης, στο εμπορικο πρωϊ και στο
βραδυ του ελευθερου χρονου, και η περιοχη θα αποτελεσει ενα ξεχωριστο τοπο
συναντησης των Αθηναιων απο ολες τις γειτονιες. Οι συνθηκες κατοικιας θα
βελτιωθουν σημαντικα και ενα μεγαλο μερος του κεντρου θα κατοικηθει ξανα, ενω
στην ευρυτερη περοχη θα αναξωογονηθουν η εμπορικη και η επιχειρηματικη
δρεστηριοτητα και ο τουρισμος.
εναλλακτικη ερωτηση:
Τελικα, ποιες θα ειναι οι συνεπειες απο την πεζοδρομιση της
οδου Πανεπιστημιου;
εναλλακτικη απαντηση: (Το ζουμι ειναι στο τελος του κειμενου στο εδαφιο Συμπερασμα).
Πρεπει να μη ξεχναμε πως εκτος απο να ειναι φιλικο στους
πεζους και στους ποδηλατες, εκτος απο να ειναι απολαυστικο για τους εγχωριους
και αλλοδαπους χασομερηδες το κεντρο της πολης οφειλει κυριως να παραγει και, η
παραγωγη γινεται μεσω επιχειρησεων, αρα το κεντρο της πολης πρεπει να ειναι
φιλικο στις και επιθυμητο απο τις επιχειρησεις.
Μα καλα, θα πει καποιος, τα ποδηλαταδικα & τα
χασομεραδικα, τα μικρομαγαζα & τα μικροεπαγγελματικα γραφεια, ειναι
επιχειρησεις, δεν παραγουν; Ας πουμε πως, παραγουν, αλλα τα προϊοντα τους ειναι
αδιαφοροποιητα ως προς τα προϊοντα αλλων περιφεριακων κεντρων και κυριως ειναι
μικρης προστιθεμενης αξιας, ως εκ τουτου δεν ανηκουν στις μητροπολιτικες λειτουργιες.
Η Αθηνα προσδιοριζεται καλυτερα με τον (δυστυχως μαλλον
απαρχαιωμενο πια) ορο (της δεκαετιας του ΄60) μεγαλουπολη παρα με τον ορο
μητροπολη.
Σε μια μητροπολη, πολυ περισσοτερο στο κεντρο της, η οικονομικη,
πολιτικη, ιδεολογικη και πολιτιστικη παραγωγη εχουν επι μακρο χρονικο διαστημα
υψηλη ενταση, πρωτοτυπια & προστιθεμενη αξια και επιρεαζουν την πρακτικη
ζωη και τις αντιληψεις εκατομυριων ανθρωπων σε ευρυτατες γεωγραφικες περιοχες
εκτος της μητροπολιτικης ζωνης ακομη και εκτος της επικρατειας στην οποια
ανηκει η μητροπολη.
Αυτο δεν συμβαινει για την τρεχουσα παραγωγη της Αθηνας.
Αντιθετα σε μια λουτροπολη, πολυ περισσοτερο στο κεντρο
της, οι ανθρωποι καταναλωνουν τον πλουτο που εχει παραχθει σε ευρυτατες
γεωγραφικες περιοχες και (καταναλωνουν – δεν παραγουν) τα προτυπα που
δημιουργουνται στα μητροπολιτικα κεντρα.
Η πεζοδρομιση της οδου Πανεπιστημιου θα προσανατολισει
οριστικα το κεντρο της Αθηνας στην κατευθυνση του κεντρου μιας «λουτροπολης».
Αυτος ο προσανατολισμος επιδιωκεται, αναλυεται και
παρουσιαζεται διεξοδικα και πιεστικα σε καθε παρουσιαση της πεζοδρομισης της
οδου Πανεπιστημιου.
Ακομη και για την απλη οικονομικη
επιβιωση (πολυ περισσοτερο για την ανασυγκροτηση) της οδου Πανεπιστημιου τα
κτιρια της πρεπει να στεγασουν αξιολογες και δυναμικες επιχειρησεις.
Ομως.
Καμια αξιολογη
και δυναμικη επιχειρηση δεν εγκαθισταται σε δρομο με περιορισμους στην προσβαση
των ιδιωτικων αυτοκινητων τουλαχιστον για τα μεγαλοστελεχη της τους σημαντικους συνεργατες, επισκεπτες, πελατες .
Η πεζοδρομιση θα κανει την οδο Πανεπιστημιου εχθρικη προς
αξιολογες δυναμικες επιχειρησεις.
Καμια αξιολογη
και δυναμικη επιχειρηση δεν εγκαθισταται σε κτιρια με σοβαρες ελλειψεις σε
συγχρονες ανεσεις, εγκαταστασεις και εξοπλισμο (βλεπε σχολιο στο τελος του
σημειωματος).
Τα κτιρια της οδου Πανεπιστιμιου
ειναι στην μεγαλη πλειονοτητα τους γηραλεα και ειναι, ως εκ τουτου, ανεπιθυμητα
ως χωροι εργασιας απο αξιολογες και δυναμικες επιχειρησεις.
Γι’ αυτο ειναι απαραιτητο σε
συντομο χρονικο διαστημα να εκσυγχρονισθουν μαζικα (και αναλογα με την
περιπτωση καθενος) με, ανακαινιση, ανακατασκευη, ή με κατεδαφιση και ανεγερση
νεου κτιριου. Στα διατηρουμενα κτιρια αν προκυψει αλλαγη χρησεως, οπως και σε ολα τα
νεα η απαιτηση για κατασκευη χωρων σταθμευσεως για μεγαλο αριθμο αυτοκινητων
(συμφωνα με τις ισχυουσες διαταξεις) θα κανει την υποθεση της πεζοδρομισης μια πανακριβη
φαρσα. (αν η απαιτηση καταργηθει ή καταστρατηγηθει, τα κτιρια θα μεινουν απλως
αχρησιμοποιητα μεγαλωνοντας ακομη περισσοτερο τις ζημιες).
Ας πουμε πως εχω αδικο και.
Εστω πως με την
πεζοδρομιση μετατρεπεται η οδος Πανεπιστημιου σε ενα τεραστιο περιποιημενο
χασομεραδικο και ψιλικατζιδικο εικοσιτετραωρης λειτουργιας (βλεπε ισχυρισμους
παραπανω στην επισημη απαντηση της επισημης ερωτησης. Τι οφελος θα εχουμε.....)
με ανανεωμενους τον δημοσιο φωτισμο, τους σκουπιδοντενεκεδες, τις
πλακοστρωσεις, τα παγκακια, με κιοσκια, με δενδρα, με τραμ, και διαφορα αλλα
τετοια λιλια.
Αυξανεται ετσι η
ανταγωνιστικοτητα της Αθηνας; (βλεπε ισχυρισμους στην μπροσουρα στην παραγραφο
Ειναι εργο βιτρινας.....).
Αν
τα κτιρια παραμεινουν στην κατασταση που ειναι τωρα, θα παραμεινουν και οι
σημερινοι ενοικοι τους.
Οσα μικρομαγαζα στα ισογεια των
κτιριων επιβιωσουν θα συνεχιζσουν να πουλουν την ευτελη πραματεια που συνηθως
διατιθεται και σε παραδρομους περιφεριακων και επαρχιακων εμπορικων κεντρων.
Οσοι μικροεπαγγελματιες (οπως
μεμονωμενοι δικηγοροι, συμβολαιογραφοι, δικαστικοι επιμελητες, λογιστες,
μηχανικοι, γιατροι, εκδοτες, μεσαζοντες κ.τ.τ.) επιβιωσουν μετα την δραματικη
συρρικνωση των εργασιων τους και την απαλευθερωση των αμοιβων πολλων απ΄αυτους
θα συνεχισουν να στεγαζουν τα γραφεια τους στους (πολλους) οροφους των κτιριων
του πυρηνα του κεντρου της Αθηνας.
Ενισχυονται ετσι οι εμπορικες και
οικονομικες λειτουργιες (βλεπε ισχυρισμους στην μπροσουρα στην παραγραφο Τι
εκφραζει η παρεμβαση.....).
Ειναι αυτο μια νεα μητροπολιτικη
κεντρικοτητα; (βλεπε ισχυρισμους στην μπροσουρα στην παραγραφο Τι εκφραζει η
παρεμβαση.....).
Δεν νομιζω.....
Η πεζοδρομιση της οδου
Πανεπιστημιου θα εχει ως συνεπεια αφ’ ενος την πληρη απαξιωση των κτιριων της
(για τους λογους που ανεφερα στα παραπανω δυο εδαφια) επι ζημια των ιδιοκτητων
τους (μιλαμε για ιλιγγιωδεις ζημιες των ηδη πτωχευμενων ασφαλιστικων ταμειων και αλλων οργανισμων) και αφ’ ετερου (θα εχει ως συνεπεια) την
συνολικη απαξιωση της οδου οποτε και τα λεφτα της πεζοδρομησης θα πανε χαμενα.
Το εχω ξαναγραψει (βλεπε http://jan1448.blogspot.gr/2011/02/09022011-www.html),
το επαναλαμβανω και εδω.
Η οδος Πανεπιστημιου αρχικα σχεδιασθηκε σαν δρομος κυρους
(οπως φανερωνει το παρελθον της και τα απομειναρια του στο παρον της) και οχι
σαν δρομος αγορας. Η συμβολικη αξια της ισως αποδειχθει ωφελιμοτερη για την
πολη και την χωρα, αν της ξανα-αποδοθει αυτος ο ρολος (σε συνεχεια ακριβως ως
το κεντρο της πολης των λεωφορων Βασιλισσης Σοφιας και Αμαλιας, των δυο δρομων
που, και αυτες, διατηρουν ακομη καποια υπολειματα κυρους) και αν διατηρηθει
στον μεγιστο βαθμο η δυνατοτητα μαζικης διελευσης και με οχηματα αντι να μετατραπει σε πεζοδρομο μειωμενης
προσβασιμοτητας. Τα πεζοδρομια με τις δενδροστοιχιες τους (που δεν κρυβουν τα
κτιρια) ειναι υπεραρκετα για τους πεζους αρκει να εινα βατα, καθαρα και κυριως
ασφαλη.
Αν γινει συγκροτημενη προσπαθεια προς την κατευθυνση του
δρομου κυρους ισως ακολουθησουν και οι οδοι Ακαδημιας, Σταδιου (με την πλατεια
Κλαυθμωνος) και, σε τριτη κατηγορια, δια της Ομονοιας οι οδοι Αγιου
Κωνσταντινου και Πειραιως μεχρι τις πλατειες Καραϊσκακη και Κουμουνδουρου. Σε τετοια
περιπτωση ισως ανασυγκροτηθει το κεντρο της Αθηνας ως αξιολογη εδρα υπηρεσιων
τουλαχιστον και ως συμβολο ενος φιλικου (και) προς την παραγωγη (οχι μονο την
καταναλωση) φιλοδοξου κρατους, μιας δυναμικης κοινωνιας αν η Ελλαδα μπορει να
γινει κατι τετοιο.
Συμπερασμα:
Η οικονομικη καταστροφη (λογω της
πεζοδρομισης) της οδου Πανεπιστημιου θα παρασυρει και τους αλλους σημαντικους
δρομους του κεντρου της Αθηνας στην ιδια οικονομικη καταστροφη.
Ομως:
Η καταστροφη της οδου
Πανεπιστημιου θα σωσει κυριολεκτικα τις ανταγωνιστριες της αλλα υποδεεστερες
χωροταξικα και συμβολικα περιοχες με τα χιλιαδες αχρηστα τετραγωνικα μετρα
επαγγελματικων (κυριως γραφειακων) χωρων (σε σχετικα νεα, ομως, κτιρια) στις
λεωφορους Κηφισιας, Μεσογειων, Συγγρου, Καβαλας......
Η καταστροφη της οδου
Πανεπιστημιου θα ειναι το φιλι της ζωης για τους πτωχευμενους ιδιοκτητες των
ακινητων στις υποδεεστερς χωροταξικα και συμβολικα ανταγωνιστριες λεωφορους
Κηφισιας, Μεσογειων, Συγγρου, Καβαλας......
Αλλα ποιοι ειναι οι ιδιοκτητες των ακινητων στην οδο
Πανεπιστιμιου και στους αλλους σημαντικους δρομους του κεντρου της Αθηνας;
Στην μεγαλη πλειονοτητα ιδιοκτητες ειναι τα καθε ειδους
ασφαλιστικα, επικουρικα αλληλοβοηθητικα, μετοχικα ταμεια, το πανεπιστημιο,
διαφορα κοινωφελη ιδρυματα και κληροδοτηματα, και αλλα ομοια (των οποιων τα
αποθεματικα παντοιοτροπως & νομοθετημενα ανεκαθεν κατελήστευοντο μεχρι που
εμειναν καποια θλιβερα υπολειματα που και αυτα καταληστευθηκαν για τελευταια
φορα με το PSI κουρεμα
που υπηγαγε το χρεος, ακουσον, ακουσον, προς τους δημοσιου ενδιαφεροντος και
συμφεροντος φορεις στο χρεος προς τον ιδιωτικο τομεα).
Υπαρχουν και πολλες ιδιοκτησιες τραπεζων που, φαινεται, να
ζημιωνουν απο την οικονομικη καταστροφη της οδου Πανεπιστημιου και των αλλων
σημαντικων δρομων του κεντρου της Αθηνας. Ειναι ομως ετσι τα πραγματα για τις
τραπεζες;
Νομιζω πως δεν ειναι ακριβως ετσι γιατι:
Ποιοι ειναι οι ιδιοκτητες των ακινητων στις λεωφορους
Κηφισιας, Μεσογειων, Συγγρου, Καβαλας......;
Ποιοι ωφελουνται απο την οικονομικη καταστροφη της οδου
Πανεπιστημιου και των αλλων σημαντικων δρομων του κεντρου της Αθηνας;
Ειλικρινα δεν ξερω κανω ομως μια υποθεση, που εξηγει και
την αδιαφορια των τραπεζων για τις ζημιες των ιδιοκτησιων τους απο την
οικονομικη καταστροφη της οδου Πανεπιστημιου και των αλλων σημαντικων δρομων
του κεντρου της Αθηνας.
Ασφαλως ως ιδιοκτητες των αχρηστων ακινητων στις λεωφορους
Κηφισιας, Μεσογειων, Συγγρου, Καβαλας...... φερονται να ειναι καποιοι ιδιωτες.
Δεν εχω ακουσει (και θα εκπλαγω αν κανω λαθος), να εχουν αξιολογες ιδιοκτησιες
σ’ αυτους τους δρομους τα καθε ειδους ασφαλιστικα, επικουρικα αλληλοβοηθητικα,
μετοχικα ταμεια, το πανεπιστημιο, διαφορα κοινωφελη ιδρυματα και κληροδοτηματα
κλπ).
Αλλα.
Οι ιδιωτες αυτοι εχουν εξοφλησει την αξια των ακινητων
τους;
Μηπως τα αγορασαν με δανεια που οφειλουν τωρα σε τραπεζες
και, σε ποιες αραγε;
Ή μηπως, παλι, εχουν μεν εξοφλησει την αγορα των ακινητων
αλλα κατοπιν εχουν λαβει υπερογκα δανεια απο τραπεζες υποθηκευοντας τα
ακινητα σ’ αυτες;
Μηπως τα χρεη προς τις τραπεζες των φερομενων ως ιδιοκτητων των ακινητων στις λεωφορους Κηφισιας, Μεσογειων, Συγγρου, Καβαλας...... ειναι πολυ μεγαλυτερα απο φειλομενη στην οικονομικη καταστροφη της οδου Πανεπιστημιου ζημια των τραπεζων; Εξ αλλου τα περισσοτερα εκει ακινητα τους δεν θα παψουν να ιδιοχρησιμοποιουνται.
Τελικα ποιοι ειναι οι πραγματικοι ιδιοκτητες των ακινητων;
Τελικα ποιοι ειναι οι πραγματικοι ιδιοκτητες των ακινητων;
Ποιοι ειναι αυτοι που θα ζημιωσουν αν η παροπλισμενη οδος
Πανεπιστημιου και οι αλλοι σημαντικοι δρομοι του κεντρου της Αθηνας μπουν
δυναμικα, ανταγωνιστικα και με αξιωσεις στην αγορα ακινητων;
Ποιοι ειναι αυτοι που θα ωφεληθουν απο την οριστικη
εξαφανιση της οδου Πανεπιστημιου και και των αλλων σημαντικων δρομων του
κεντρου της Αθηνας απο την κτηματαγορα εστω και με καποιες ζημιες σε ακινητα
τους στο κεντρο της Αθηνας;
Και, αντιστροφως.
Ποιοι ειναι αυτοι που θα ζημιωσουν απο την οικονομικη
καταστροφη της οδου Πανεπιστημιου και των αλλων σημαντικων δρομων του κεντρου
της Αθηνας;
Ποιοι ειναι οι αφελεις ιθαγενεις που θα παραδωσουν τα
τελευταια υπολειματα της κοινοκτητης ακινητης περιουσιας τους για να λαβουν ως
ανταλαγμα (υπερκοστολογημενα ως συνηθως) φωτακια, παγκακια, πλακακια,
δεντρακια, καγκελα, σκουπιδοντενεκεδες, διαφημιστικα πλαισια, πεζουλια, κιοσκια, περγγολες, τραπεζοκαθισματα, γλυπτα αμφιβολης αξιας, και το λοιπο συνοθυλευμα
αναλωσιμων εφημερων πραγματων που λεγεται αστικος εξοπλισμος, και ενα αργοσυρτο
σιδερενιο αχορταγο φιδι που θα καταβροχθιζει δημοσιο χρημα και ημερες & ημερς απο την ζωη τους;
Επειδη οι παραπανω σκεψεις εδραζονται επι υποθεσεων, δεν θα
δωσω εγω τις απαντησεις.
Ασφαλως οσοι ειχαν την υπομονη να διαβασουν αυτο το κειμενο
ειναι εξυπνοι και θα δωσουν τις δικες τους απαντησεις, των οποιων, ομως, η
βασιμοτητα μπορει να συζητηθει.
Σχολιο για τα κτιρια της οδου Πανεπιστημιου.
Τα κτιρια της οδου Πανεπιστημιου στο μεγαλυτερο ποσοστο τους ειναι:
1. χωρις χωρους σταθμευσεως (κατι που διορθωνεται μονο με γενικη ανακατασκευη) και μετα την πεζοδρομιση τα περισσοτερα δεν θα εχουν αμεση προσβαση απο αυτοκινητοδρομο (κατι που δεν διορθωνεται, εκτος αν γινει λειτουργικη συνενωση με κτιρια που εχουν προσωπο σε αλλους δρομους, πραγμα απιθανο για τα περισσοτερα).
2. χωρις εγκαταστασεις κλιματισμου (κατι που διορθωνεται) και τεχνητου αερισμου (κατι που δεν διορθωνεται χωρις προκληση νεων προβληματων, οπως πολυ μικρα ελευθερα υψη οροφων).
3. χωρις κεντρικες εγκαταστασεις πυρανιχνευσης και πυροσβεσης (κατι που διορθωνεται) για καποια ομως ισως υπαρχουν αδυναμιες εξασφαλισεως οδευσεων διαφυγης (κατι που δεν διορθωνεται).
4. χωρις συστηματα εφεδρικης ηλεκτροδοτησης (κατι που ισως διορθωνεται).
5. χωρις εσωτερικα δικτυα τηλεφωνιας και πληροφορικης (κατι που δεν διορθωνεται αποτελεσματικα χωρις προκληση νεων προβληματων, οπως πολυ μικρα ελευθερα υψη οροφων).
6. χωρις ικανοποιητικες επιφανειες χωρων υγιεινης και μικρης κουζινας (κατι που ισως δεν διορθωνεται χωρις επεμβασεις σε ολους τους οροφους και στα υπογεια).
7. οσον αφορα τον φεροντα οργανισμο:
πιθανωτατα
α) χωρις στατικη επαρκεια (συμπεριλαμβανομενης της θεμελιωσεως) ιδιως αν καταργηθουν πολλοι εσωτερικοι διαχωριστικοι τοιχοι.
β) με πυκνη διαστυλωση, αρα και διαδοκιδωση που δυσκολευουν την ευελιξια σε νεες διαιρεσεις των χωρων, αναδιαταξεις λειτουργιων και τις εγκαταστασεις τεχνητου αερισμου, πυροσβεσης, πληροφορικης.κλπ
(κατι που διορθωνεται με γενικη ανακατασκευη ή με κατεδαφιση και ανεγερση νεου κτιριου.
Στο Ιδρυμα Ωναση σιγουρα το ξερουν εξ ιδιας πειρας πως καμια αξιολογη επιχειρηση δεν εγκαθισταται σε κτιριο με τις παραπανω ελειψεις.
Ειδικα η υπαρξη εντος του κτιριου χωρου σταθμευσεως αυτοκινητων τουλαχιστον για τα μεγαλοστελεχη της, τους σημαντικους συνεργατες, επισκεπτες, πελατες και η αμεση προσβαση απο (τουλαχιστον ενα) αυτοκινητοδρομο, θεωρειται απαραιτητη και για λογους ασφαλειας (η προσβαση μεσω πεζοδρομων ή δρομων ηπιας κυκλοφοριας και διοδων μεχρι το κτιριο δεν ειναι ασφαλης).
.
Το σημειωμα αυτο αναρτηθηκε στο αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στο facebook την 27.02.2013.
μεταβαση στην αναρτηση: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454446461295160&set=a.334673279939146.74584.100001894299391&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-frc1%2F856171_454446461295160_1353756273_o.jpg&smallsrc=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F164484_454446461295160_1353756273_n.jpg&size=980%2C653
Το σημειωμα αυτο κοινοποιηθηκε απο το αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στον τοιχο της ομαδας "Καθε Σαββατο στην Αθηνα" στο facebook την 09.02.2013.
μεταβαση στην αναρτηση:
https://www.facebook.com/groups/107446506033882/permalink/334632479981949/
Σχολιο για τα κτιρια της οδου Πανεπιστημιου.
Τα κτιρια της οδου Πανεπιστημιου στο μεγαλυτερο ποσοστο τους ειναι:
1. χωρις χωρους σταθμευσεως (κατι που διορθωνεται μονο με γενικη ανακατασκευη) και μετα την πεζοδρομιση τα περισσοτερα δεν θα εχουν αμεση προσβαση απο αυτοκινητοδρομο (κατι που δεν διορθωνεται, εκτος αν γινει λειτουργικη συνενωση με κτιρια που εχουν προσωπο σε αλλους δρομους, πραγμα απιθανο για τα περισσοτερα).
2. χωρις εγκαταστασεις κλιματισμου (κατι που διορθωνεται) και τεχνητου αερισμου (κατι που δεν διορθωνεται χωρις προκληση νεων προβληματων, οπως πολυ μικρα ελευθερα υψη οροφων).
3. χωρις κεντρικες εγκαταστασεις πυρανιχνευσης και πυροσβεσης (κατι που διορθωνεται) για καποια ομως ισως υπαρχουν αδυναμιες εξασφαλισεως οδευσεων διαφυγης (κατι που δεν διορθωνεται).
4. χωρις συστηματα εφεδρικης ηλεκτροδοτησης (κατι που ισως διορθωνεται).
5. χωρις εσωτερικα δικτυα τηλεφωνιας και πληροφορικης (κατι που δεν διορθωνεται αποτελεσματικα χωρις προκληση νεων προβληματων, οπως πολυ μικρα ελευθερα υψη οροφων).
6. χωρις ικανοποιητικες επιφανειες χωρων υγιεινης και μικρης κουζινας (κατι που ισως δεν διορθωνεται χωρις επεμβασεις σε ολους τους οροφους και στα υπογεια).
7. οσον αφορα τον φεροντα οργανισμο:
πιθανωτατα
α) χωρις στατικη επαρκεια (συμπεριλαμβανομενης της θεμελιωσεως) ιδιως αν καταργηθουν πολλοι εσωτερικοι διαχωριστικοι τοιχοι.
β) με πυκνη διαστυλωση, αρα και διαδοκιδωση που δυσκολευουν την ευελιξια σε νεες διαιρεσεις των χωρων, αναδιαταξεις λειτουργιων και τις εγκαταστασεις τεχνητου αερισμου, πυροσβεσης, πληροφορικης.κλπ
(κατι που διορθωνεται με γενικη ανακατασκευη ή με κατεδαφιση και ανεγερση νεου κτιριου.
Στο Ιδρυμα Ωναση σιγουρα το ξερουν εξ ιδιας πειρας πως καμια αξιολογη επιχειρηση δεν εγκαθισταται σε κτιριο με τις παραπανω ελειψεις.
Ειδικα η υπαρξη εντος του κτιριου χωρου σταθμευσεως αυτοκινητων τουλαχιστον για τα μεγαλοστελεχη της, τους σημαντικους συνεργατες, επισκεπτες, πελατες και η αμεση προσβαση απο (τουλαχιστον ενα) αυτοκινητοδρομο, θεωρειται απαραιτητη και για λογους ασφαλειας (η προσβαση μεσω πεζοδρομων ή δρομων ηπιας κυκλοφοριας και διοδων μεχρι το κτιριο δεν ειναι ασφαλης).
.
Το σημειωμα αυτο αναρτηθηκε στο αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στο facebook την 27.02.2013.
μεταβαση στην αναρτηση: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=454446461295160&set=a.334673279939146.74584.100001894299391&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-frc1%2F856171_454446461295160_1353756273_o.jpg&smallsrc=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash3%2F164484_454446461295160_1353756273_n.jpg&size=980%2C653
Το σημειωμα αυτο κοινοποιηθηκε απο το αλμπουμ "think of Athens, again ...." του Γιαννης Λιναρδακης στον τοιχο της ομαδας "Καθε Σαββατο στην Αθηνα" στο facebook την 09.02.2013.
μεταβαση στην αναρτηση:
https://www.facebook.com/groups/107446506033882/permalink/334632479981949/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου